CRM voor de bouw


CRM voor de bouw: 4 succesfactoren


  • Informatie

“Ketensamenwerking, LEAN en BIM komen dagelijks aan de orde. Voor ons is het belangrijk om op eenvoudige wijze informatie te kunnen opvragen en delen met alle betrokken partijen.”
  • Grip

“Juist wanneer de economie zich roert wil ik grip op het verkoopproces. En antwoord op vragen als: Via welk kanaal komen mijn aanvragen binnen? Welke aanvragen worden order?”
  • Toegang

“Onze klant- en projectinformatie moet toegankelijk zijn op kantoor én op de bouwplaats. Voor servicemensen én externe partijen.”
  • Chemie

“Wij willen een langdurige samenwerking met onze klanten gebaseerd op vertrouwen. Wij moeten weten wat speelt bij een klant, zodat wij de klant tevreden kunnen houden en hij loyaal blijft.”


Zij werken met BouwVision xRM

Dit zijn redenen voor onze klanten om te werken met BouwVision xRM, software speciaal toegespitst op CRM voor de bouw. Beschikken over een compleet overzicht van alle klantinformatie is een kenmerk van succesvolle bedrijven. Nog beter scoren de bedrijven die CRM integreren met hun ERP systeem!



Meest verkochte CRM

BouwVision xRM is bedrijfssoftware, gebaseerd op Microsoft Dynamics CRM. De meest verkochte CRM oplossing in Nederland, met meer dan 3 miljoen tevreden gebruikers in 80 landen.

xRM is meer dan CRM

Naast de onderdelen Verkoop, Marketing en Service bevat BouwVision xRM extra modules speciaal voor de dagelijkse processen in de bouw. Denk aan projecten, objecten, Service & Onderhoud en document management.

Ondersteunt dagelijkse bouwprocessen

Optimaliseer je bedrijfsprocessen met CRM (Customer Relationship Management) en maak van elke klant een tevreden klant. BouwVision xRM is de tool bij uitstek om klantloyaliteit in de bouw te realiseren.

Naadloze integratie

BouwVision xRM is uiteraard volledig geïntegreerd met de andere onderdelen van het BouwVision platform: ERP, apps en portals. Daarnaast werkt het goed samen met Microsoft Skype voor Bedrijven, Office 365 en Outlook.


Onze visie op xRM


  • Cloud


BouwVision xRM is on-premise (op jullie netwerk) of in de Cloud (voor een vast bedrag per gebruiker per maand) beschikbaar.

  • Delen


Informatie delen staat centraal. Tussen collega’s, maar ook met externe partijen. Optimale projectinformatie resulteert in een kwalitatief beter eindresultaat.

  • Toekomst


Onze visie op de bouw verwerken wij in toekomstgerichte bedrijfssoftware op basis van de zakelijke software van Microsoft: Dynamics CRM.

  • Mobiel


Onderweg werk je met BouwVision xRM vanaf een laptop, je telefoon of een tablet.

Ontdek de mogelijkheden van BouwVision xRM

Relatiebeheer in BouwVision xRM
Skype2xRM
Document Management
BouwVision xRM Advanced Professional
Bouwfunctionaliteit in BouwVision xRM
Projecten in BouwVision xRM
Objecten in BouwVision xRM
Contracten in BouwVision xRM
Kopersbegeleiding in BouwVision xRM
Klachten of Incidenten beheer in BouwVision
Service & Onderhoud in BouwVision
Projectontwikkeling in BouwVision
HRM in BouwVision
Marketing in BouwVision
Verkoop in BouwVision

 

Meer weten over BouwVision xRM?

BouwVision Infosessies

Maak kennis met BouwVision.
Kom vrijblijvend naar een Infosessie bij ons op kantoor in Alkmaar.


Werkwijze

Project aanpak

Op basis van de bewezen Microsoft Sure Step projectmethode heeft Herke ICT Group een eigen Implementatiemethodiek ontwikkelt om een project op tijd, binnen budget en volgens specificatie op te leveren.

Acceptatie door gebruikers

Het project wordt in verschillende, voor jullie bedrijf “behapbare” stappen opgedeeld en kerngebruikers worden in een vroeg stadium bij de implementatie betrokken, zodat de acceptatie van BouwVision aanzienlijk toeneemt.

Service na oplevering

Onze ervaren en gecertificeerde business consultants nemen het voortouw tijdens de implementatie. Uit de praktijk is gebleken dat een op jullie bedrijf afgestemde gebruikerstraining essentieel is voor de acceptatie van de nieuwe software. Na oplevering zitten de medewerkers van onze ServiceDesk klaar voor het beantwoorden van jullie vragen.


Snel aan de slag met Microsoft CRM



Dit zeggen onze klanten...

  • “BouwVision heeft het complete Service & Onderhoud proces prima voor elkaar.”

  • “Wij kiezen voor BouwVision omdat wij door Herke ICT Group als klant behandeld worden.

     

  • “Koedooder werkt toe naar een paperless office met digitale factuurverwerking en mobiele apps.”

     

  • “Vinger aan de pols houden, dat willen we bereiken met BouwVision Online.”

     

  • “Service & Onderhoud in BouwVision is belangrijk voor het verder optimaliseren van onze dienstverlening.”